Tuesday, April 2, 2013

فیس بک ~ "لینڈنگ پیج" کے متبادل ذرائع


مارچ 2013 میں فیس بک نے اپنے "فَین پیجز" کے ایڈمن حضرات سے ایک حق چھین لیا، لینڈنگ پیج کے انتخاب کا حق!

اگر آپ کسی فین پیج کے ایڈمن ہیں تو آپ جانتے ہوں گے کہ مارچ 2013 سے پہلے آپ اپنے پیج کے مہمانوں کے لیے کسی مخصوص "لینڈنگ پیج" یا "ٹیب" کو منتخب کر سکتے تھے، تا کہ آپ اپنے مہمانوں کو کوئی مخصوص چیز/لنک دکھا سکیں یا ان کو آپکا پیج "لائیک" کرنے پر "مجبور" کر سکیں۔
یہ مارکیٹنگ کے لیے ایک بہترین قدم تھا، لینڈنگ پیج پر آپ:

  • "لائیک گیٹ" استعمال کر کے اپنے مہمانوں کی حوصلہ افزائی کر سکتے تھے کہ وہ آپ کے پیج کو "پسند" کریں۔
  • "ڈاؤن لوڈ گیٹ" کے ذریعے لوگوں کو کوئی سافٹ وئیر، کتاب، فلم، وغیرہ، ڈاؤن لوڈ کرنے کی ترغیب دے سکتے تھے۔
  • "رِی ڈائریکٹ گیٹ" کے ذریعے آپ لوگوں کو کسی دوسرے پیج/ویب سائٹ پر بھیج سکتے تھے۔

مگر اب چونکہ فیس بک نے "لینڈنگ پیج/ٹیب" کے انتخاب کا حق آپ سے واپس لے لیا ہے، تو آپ اپنے مہمانوں سے مندرجہ بالا فوائد حاصل نہیں کر سکتے۔ لیکن اِس کا ہرگِز یہ مطلب نہیں کہ آپ لینڈنگ پیج/ٹیب نہیں بنا سکتے، یا "گیٹس" نہیں بنا سکتے، ایسا ہرگِز نہیں ہے، آپ اب بھی لینڈنگ پیج/ٹیب بنا سکتے ہیں اور ان پر گیٹس استعمال کر سکتے ہیں مگر اس سے فائدہ اٹھانے کے لیے آپ کو ایک حکمتِ عملی اپنانی ہوگی۔

میں یہاں لینڈنگ پیج کے چند ایک متبادل ذرائع کا ذِکر کیے دیتا ہوں، اگر آپ کوئی سوال پوچھنا چاہیں تو نیچے "خیالات" میں پوچھ سکتے ہیں اور اگر اس مضمون میں کسی قسم کا اِضافہ کرنا چاہیں تو میں آپ کو خوش آمدید کہتا ہوں!

طریقہ 1 ~ Milestone


آجکل فیس بک پر آپ کے پیج پر آنے والے مہمان، بجائے آپ کے لینڈنگ پیج/ٹیب کے، سیدھے آپ کی "ٹائم لائن" پر آتے ہیں (فیس بک انتظامیہ کا شکریہ)، اس لیے ان میں سے زیادہ تر لوگ آپ کے کے پیج کو "لائیک" نہیں کرتے۔

جب آپ فیس بک پر کوئی تصویر/ویڈیو شیئر کرتے ہیں تو وہاں آپ کو ایک آپشن "Milestone" نظر آئے گا۔ Milestone کا استعمال کچھ بھی مشکل نہیں ہے، آپ Milestone کے ذریعے کوئی بھی خاص واقعہ پوری تفصیل، جگہ، تاریخ اور تصویر کے ساتھ اپنے دوستوں سے ساتھ شیئر کر سکتے ہیں۔ دراصل پیج پر موجود لمبی لکھی ہوئی تحاریر آپ کے مہمانوں کے لیے زیادہ دلچسپ نہیں ہوتی بنسبت تصاویر کے، اور اگر تصویر کے ساتھ کوئی خاص بات لکھی ہو، تفصیل کے ساتھ بیان کی گئی ہو اور مزید یہ کہ وہ تصویر آپ کی "ٹائم لائن" میں بہت زیادہ واضح (دونوں قطاروں کے برابر) دکھائی گئی ہو تو مہمان اس تصویر کی طرف بہت زیادہ مائل ہوں گے۔

اب سوچیے! اگر آپ نے کوئی بہت ہی دلچسپ تصویر بنائی اور اس میں آپ نے اپنے مہمانوں کو آپ کے پیج کو پسند کرنے کی ترغیب دی تو اس بات کے کافی مواقع ہیں کہ لوگ آپ کے پیج کو پسند کرنا شروع کر دیں۔

طریقہ 2 ~ ٹَیب کی تصویر


آپ نے جتنے بھی ٹَیب بنا رکھے ہیں، ان کو عموماَ کوئی بھی مہمان نہیں دیکھتا۔ حالانکہ وہ آپ کے "کوَر" کے بالکل نیچے دکھائے جاتے ہیں لیکن پھر بھی زیادہ تر لوگ وہ ٹیب نہیں کھولتے، کیوں؟ کیونکہ ٹیب کی بجائے آپ کی ٹائم لائن پر موجود تصاویر آپ کے مہمانوں کو زیادہ بھاتی ہیں۔

آپ اپنے مہمانوں کو "مجبور" کر سکتے ہیں کہ وہ آپ کی ٹیب دیکھیں، اسے کھولیں، پڑھیں اور اس میں جو لکھا ہو اس پر عمل کریں۔

کیسے؟

سوچیے! جب آپ کا مہمان آپ کے پیج پر آتا ہے تو سب سے پہلے آپ کے "پیج کا کوَر" دیکھتا ہے اور اس کے بعد نیچے جاتا ہے، اور کوَر کے بالکل نیچے ہی تو ٹیب ہوتی ہیں، تو اگر آپ نے اپنی ٹیب کے لیے ایک جاذبِ نظر تصویر استعمال کی ہے تو آپ کا مہمان فوراَ اس کی طرف متوجہ ہو جائے گا، اور زیادہ مواقع ہیں کہ وہ اس ٹیب کو کھول لے۔

تو بات یہ نکلتی ہے جناب کہ آپ نے جس ٹیب پر "لائیک گیٹ" استعمال کیا ہے، ایک تو اسے (کوَر کی نیچے ہی سہی مگر) نمایاں رکھیں اور دوسرا اس ٹیب کی تصویر تبدیل کریں اور ایک ایسی پر کشش تصویر استعمال کریں کہ دیکھنے والا اس ٹیب کو کھولنے پر "مجبور" ہو جائے۔

طریقہ 3 ~ پکا پوسٹ


فیس بک ہمیشہ سے جدت پسند واقع ہوئی ہے، اب یہی دیکھ لیں کہ آپ کے پیج میں ایک ایسی خصوصیت ہے جس کے استعمال سے آپ اپنے کسی بھی پوسٹ/تصویر کو اپنے پیج پر، جب تک چاہیں، سب سے اوپر لگا سکتے ہیں۔ اِس کو Sticky پوسٹ کہتے ہیں۔ (میں اسے پکا پوسٹ کہتا ہوں)

اب آپ ایک کام کریں، کچھ بہت ہی اچھی اور فائدہ مند معلومات (جس کی تلاش آپ کے مہمانوں کو ہو سکتی ہے) پر مشتمل ایک پوسٹ شائع کریں، اس میں ایک اچھی سی تصویر لگائیں، اب اس میں اپنی اس ٹَیب کا لنک دے دیں جس پر آپ نے "لائیک گیٹ" کا استعمال کیا ہوا ہے، اور اپنے مہمانوں سے درخواست کریں کہ وہ اس لنک کو کھولیں۔ جب آپ کے دوست/مہمان اس لنک کو کھولیں گے تو بہت زیادہ مواقع ہیں کہ ان میں سے ایک بڑی تعداد آپ کے پیج کو لائیک کر لے گی۔

اب آپ اس پوسٹ کو "پکا پوسٹ" بنا دیں، اس طرح یہ آپ کے پیج میں سب سے اوپر دکھائی دے گا، اور آپ کے تمام مہمان اس پوسٹ کو آسانی کے ساتھ اور سب سے پہلے دیکھ سکیں گے۔

طریقہ 4 ~ نمایاں (Highlight) پوسٹ


اس پوسٹ آپشن کے ذریعے آپ اپنے کسی بھی پوسٹ کو اپنی ٹائم لائن پر نمایاں کر کے دکھا سکتے ہیں۔ جب بھی آپ کسی پوسٹ کو نمایاں کرتے ہیں تو فیس بک اس کو آپ کی ٹائم لائن پر دگنا سائز میں دکھاتا ہے، اور ایسے پوسٹ ہمیشہ آپ کے مہمانوں کی توجہ اپنی جانب مبذول کرانے میں کامیاب رہتے ہیں۔ تو کیوں نہ وقفے وقفے سے کچھ ایسے سودمند پوسٹ نمایاں کر کے شائع کیے جائیں جن میں آپ کی اس ٹیب کا لنک شامل ہو جن پر آپ نے "لائیک گیٹ" استعمال کیا ہوا ہے، اور مہمانوں کو اس لنک کو کھولنے کی ترغیب دی ہوئی ہو۔ کیوں کہ جب بھی آپ کے مہمان آپ کے پیج کی ٹائم لائن کو دیکھے گا تو نمایاں پوسٹ اس کی توجہ اپنی جانب ضرور مبذول کرائیں گے اور وہ یقیناَ اس لنک کو کھول کر دیکھیں گے اور آپ کے پیج کو پسند بھی کریں گے۔

دوستو! یہ تو محض چار طریقے ہیں، لیکن میں جانتا ہوں کہ آپ مجھ سے بھی زیادہ طریقے جانتے ہیں، تو کیا خیال ہے، کیا آپ اپنے طریقے میرے ساتھ اور دوسرے دوستوں (جو اس مضمون کو پڑھ رہے ہیں) کے شاتھ شیئر کریں گے؟

0 تبصرے :

Post a Comment

میرے مہمان

 

Copyright 2008 - All Rights Reserved by Brian Gardner Converted into Blogger Template by Bloganol dot com converted to urdu by urdujahan.com and وسیم نامہ